Friday 22 June 2012


















1) Pelanggan hari ini mengalami kesukaran bagi mendapatkan saiz pakaian yang sesuai. Masalah ini kebiasaannya dihadapi oleh mereka yang memiliki saiz badan yang agak berisi.
2) Jika diperhatikan fesyen busana lebih didominasi oleh golongan yang lebih muda terutamanya golongan remaja dan kanak-kanak. Ini menyebabkan golongan yang berusia merasakan mereka seakan-akan dipinggirkan oleh arus peredaran masa dan perkembangan fesyen. Di mana, corak dan warna yang ditawarkan untuk golongan ini adalah terhad dan kurang menepati citarasa mereka.
3) Kurangnya info mengenai cara penjagaan pelbagai jenis fabrik yang ada di pasaran.


       Justeru, kami Busana Khadijah menawarkan fesyen busana yang terdiri daripada pelbagai saiz yang sesuai mengikut kategori saiz badan. Ini kerana, kami amat menitikberatkan keperluan golongan-golongan tertentu. Selain itu, kami juga menyediakan fesyen busana yang sesuai mengikut peringkat umur yang terdiri daripada golongan muda hingga golongan yang berusia. Kami juga memahami masalah yang dihadapi oleh golongan yang berusia terutamanya dari segi pemilihan corak dan warna. Oleh yang demikian, Kami menjual busana yang menepati cita rasa golongan tersebut. Akhir sekali, jika diperhatikan bahawa tidak semua fabrik mempunyai corak penjagaan yang sama, ini kerana setiap fabrik mempunyai cara penjagaan yang berbeza. Sebagai contoh, cara penjagaan fabrik jenis TETERON COTTON dengan Cotton biasa.  TC merupakan fabrik campuran dari Cotton Combed sebanyak 35% dan Polyester sebanyak 65%. Diantara kelebihan TC ialah bersifat lebih tahan yang mana ia tidak akan mengembang atau mengecut meskipun telah dicuci banyak kali jika dibandingkan dengan cotton gred biasa.

        Busana Khadijah terdiri daripada pelbagai fabrik yang berkualiti dan selesa digayakan mengikut pelbagai situasi. Ia didatangkan khas dengan pelbagai corak dan warna yang menarik serta dapat memenuhi cita rasa semua lapisan masyarakat. Busana Khadijah juga tidak terlepas dari mengikuti peredaran masa namun masih mengekalkan ciri-ciri busana wanita muslimah. Paling penting harga yang ditawarkan merupakan harga mampu milik.


Testimonial


( Nor Diana Bt Ramli, Pelajar, 20 tahun)
" Sebelum ini saya kurang berkeyakinan untuk membeli barangan secara online kerana saya beranggapan ianya indah khabar dari rupa. Tetapi membeli produk dari Busana Khadijah persepsi saya berubah, ternyata bahawa produk Busana Khadijah sangat berkualiti dari segi jenis fabrik yang ditawarkan"

Jaminan
Terjamin khas untuk anda. Jaminan wang 100% akan dikembalikan selama 30 hari dari tarikh pembelian sekiranya anda kurang berpuas hati terhadap barangan kami..

No comments:

Post a Comment